Måndag~

Nu är Anton på dagis så jag har lite egentid här hemma. Det är skönt i början men det blir ganska tråkigt i längden. Helst av allt skulle jag vilja vara med Anton på dagis men det kan jag ju inte. Han är så söt, nu när det har varit helg har han kravlat upp och satt sig i vagnen precis som 'ska vi inte till dagis snart?' MIn lilla gullunge. =) Det är skönt att han tycker om att vara på dagis i alla fall, det hade varit värre om det hade varit tvärt om. Han var lite ledsen när jag skulle gå idag och visst är det lite tyngre att stänga dörren efter sig och gå men jag vet ju att han har så roligt där och glömmer bort att vara ledsen på 10 sekunder =)

Platsbanken hade tyvärr inte så mycket att erbjuda idag, inte än i alla fall. Får väl gå in och kolla ikväll vad som kommit in under dagen. På torsdag ska jag träffa en jobbcoatch på arbetsförmedlingen. Hoppas att han kan hjälpa mig. Kärringen jag träffade förra veckan var ju totalt hjärndöd. Men det är väl hennes jobb antar jag. Nu är det i alla fall bara en månad kvar till jag kommer in i jobbgaranti programmet. Jag vill helst hitta ett jobb innan dess men det verkar som jag har en mörk tunnel framför mig!

Igår var en riktigt tråkig dag. Riktigt jävla über-tråkig! Idag måste jag tyvärr gå och handla. Tänkte göra det när jag hämtat Anton på dagis. Han kommer ändå sova i vagnen så det är lika bra att passa på.

Nej, om man skulle komma loss härifrån och hoppa in i duschen. Känner mig som en riktig sunkis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0