Onsdag~

Jag har ju glömt berätta att min tvåa har blivit en provisorisk trea! :)
Jag och mamma slog våra kloka huvuden ihop (mest mamma) och kom fram till en billig och enkel lösning. Vi trodde att den skulle vara enkel i alla fall. =)



Har möblerat om lite för att det ska funka =) Här är i alla fall hela rummet.



Antons egen del



Min egen del =)

Det är så skönt att kunna sova lite mer avskärmad från Anton. Både för honom och mig. =)

Var på arbetsförmedlingen idag. Det var inte direkt ett givande möte men nu ska jag i alla fall vänta på att få en kallelse från någon annan.

Anton är jättegnällig nu för tiden. Såg i morse när jag borstade tänderna på honom att han håller på att få fyra kindtänder samtigt. Dessutom är han förkyld. Stackare. Jag mår å andra sidan inte heller så bra eftersom jag blir så fruktansvärt trött av den medicinen jag tar så jag inte kan hålla mig vaken. Ska egentligen ta två om dagen men det funkar inte för då blir jag totaldeckad så jag tar bara en. Tyvärr tycker jag inte att de hjälper så mycket så jag ska ringa till vårdcetralen i morgon och höra om jag kan komma dit igen. Antons dagis-baciller har smittat av sig på mig med så vi går här och snorar tillsammans, det är dock bara en av oss som äter sitt snor! =)

Nu ska jag snart natta Anton sen ska jag se om jag kan hålla mig vaken mer än till nio idag =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0