Söndag~

Söndag idag och redan är det Lucia! Snart är det jul och sen är det helt plötsligt 2010 och allt börjar om igen.

Var hos Emmah igår, en gammal klasskompis från högstadiet. Riktigt roligt att träffas och så fick jag ju dessutom se hennes lille prins som bara är en vecka gammal. En riktig liten sötnos. =) Blev så förvånad av att se hur liten han va kan knappt tro att Anton också har varit så liten. Helt otrolig. Blev nästan lite sugen på en liten bebis till men nej, det får minsann vänta ett tag till!!

I fredags var jag på julfest på jobbet. Det var trevligt, det blev mycket dansande och mycket pratande och det var nästan svårt att känna igen folk utan arbetskläder. =)

Anton är hos sin pappa nu men ska komma hem idag. Har saknat min lille plutt massormassor men försöker verkligen hålla mig från att ringa och höra hur det är en gång i timmen. Jag vet att han har det superbra men har ändå lite svårt att släppa kontrollen. =)

Snart ska jag och mamma antagligen till Trelleborg och titta lite. Säg att de hade billig verktygslåda på ClasOlsson och det har jag varit på jakt efter läääänge så en sån kommer jag nog köpa i alla fall. Får väl ta och böeja göra mig i ordning lite nu, kan ju inte sitta här hela dagen! =D

Kommentarer
Postat av: emmah - mamma till världens finaste prins, Mio!

var verkligen jätte kul att träffa dig också :) det får vi ta & göra om tycker jag :)

2009-12-18 @ 18:29:41
URL: http://emach.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0