Torsdag~

Gjorde en rikttig general-tabbe idag. Sist jag tvättade bokade jag en ny tid till idag (trodde jag), visade sig att jag bokat till den 31 september vilket ju inte finns. Aaahhh! Jaja, nu blir det i alla fall tvättande på onsdag istället. Tur att jag inte hade så mycket tvätt. =)

I morgon ska Robin hämta Anton på dagis för första gången på riktigt. Tror att det kommer gå hur bra som helst. Anton lär bli glad i alla fall. =) Sen ska de jobba med bondjobb hela helgen. :P Anton är såååå söt i sin alldeles förstora overall. =) Mamma och jag ska på resturant i morgon och sen ska vi sova i Malmö. Ska bli riktigt mysigt att bli bjuden på välförtjänt vinnarmiddag! =)

Nu ska jag titta vidare på Idol, är väldigt dålig på att följa det och missar alltid vem som går vidare eftersom jag sover då men alla andra svenskar sitter väl och tittar på det och jag vill inte känna mig utanför! :P (Tycker förresten inte om Karolina!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0