Fredag~

Har blivit dålig uppdatering (igen)

I onsdags ringde de från dagiset och sa att jag fick komma och hämta Anton för han hade hög feber. Blev lite beviken eftersom de skulle ta porträttfoto och sånt och jag ville ju ha ett på Anton. När jag kom dit satt Anton i en vagn och såg inte ut att må helt bra. När vi skulle gå frågade dagisfröknarna om de skulle fråga fotografen om han kunde ta ett kort på Anton innan vi gick hem. Det tyckte jag lät som en bra idé och underbar som Anton är var han värdens sötaste på fotot. Han blir så otroligt söt på kort när han har feber. :) På eftermiddagen körde vi till Eslöv eftersom Robin fick VABa. Det kändes ju inte helt bra för mig att ringa till jobbet och säga att jag inte kunde komma första dagen. Sen fick Anton ännu högre feber och hade över 41 grader ett tag. Det tyckte jag inte riktigt om men vet ju sen tidigare att det inte är lönt att åka in med barn som har feber om de inte har haft det i mer än tre dagar.

Nu är febern inte så hög den pendlar mellan 37.5 och 39.4 men det är jobbigt att den inte ger med sig. 

Nu ska jag kasta mig i soffan en stund för jag är trött!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0