Fredag~

Redan slut på denna veckan. sjukt vad tiden går fort.

Ikväll har varit en sån riktigt mysig kväll. Bara jag och Anton och en massa bus. Han somnade 19.40 och jag kommer antagligen somna vilken minut som helst. Antingen framför tv:en eller så tar jag mitt förnuft till fånga och går och lägger mig.

Anton var på dagis idag för första gången på 1½ vecka. Skönt att han kan komma in i de runtinerna igen. Tycker bara att det är tråkigt att jag inte kan hämta honom tidigare men nu är det som det är. Jag kör ju hem så fort jag kan efter jobbet. Fick i alla fall förlängt mitt kontrakt en vecka till, hoppas att det blir fler veckor men man vet aldrig. Jag räknar inte med det. Lite dumt bara att man är så trött när man kommer hem att man inte orkar sätta sig framför datorn och söka jobb.

I alla fall så ska jag stänga av datorn nu för snart orkar jag inte hålla ögonen öppna!

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0