Torsdag~

Får bli en snabb uppdatering nu innan jag stänger datorn och nannar.

Var på arbetsförmedlingen idag. Det var ett väldigt trevligt möte. Sen stack jag till WILLYS och köpte mat. Hem och hämta Anton på dagis. Sen sov vi middag. =)

På kvällen kom mamma och PA hit och åt. Mumsigt var det! =) När det regnade som mest passade mamma och Anton på att gå ut och plaska i vattenpölarna. Det bästa som finns enligt Anton.

Nu tycker jag Anton bara har blivit värre och värre med sin hosta så i morgon ska jag ringa till VC och höra om vi kan komma dit och ta ett svininfluensaprov. Bara för att vara på den säkra sidan. Så som det verkar nu blir det inte dagis för Anton i morgon. Tog tempen innan och han hade 37,8 så det kan vara lite feber påväg men jag hoppas inte på det.

I morgon kommer Rebecca hit, Anton ska vara hos Robin i helgen så jag ska bara ta det lungt. =)

Nu ska jag sova annars kommer jag inte upp i morgon när Anton vaknar. GOD NATT!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0